Το Hip-Hop είναι ακόμα «ζωντανό» ... και άλλες black ιστορίες! |
Δεν μπορώ άλλο να ακούω διάφορους ότι το hip-hop «πέθανε», η rap είναι σε τέλμα και άλλες παρόμοιες ανοησίες, που οι περισσότερες, αν όχι όλες, είναι δείγμα άγνοιας και τεμπελιάς. Οι περισσότεροι βαριούνται να ψάξουν και τα θέλουν όλα έτοιμα, σε μια μεγάλη λίστα –και μάλιστα- με αυστηρά αξιολογική σειρά. Καλή μουσική και «δυνατοί» στίχοι πάντα θα υπάρχουν γύρω μας απλά είναι τόσο τεράστιος πλέον ο όγκος των πληροφοριών που θέλει υπομονή και επιμονή για να τον ξεψαχνίσεις… Επιπλέον, είναι τόσο στενάχωροι οι ετήσιοι ισολογισμοί (έσοδα-έξοδα) των δισκογραφικών εταιρειών, μεγάλων και μικρών, που οι περισσότεροι καλλιτέχνες προτιμούν να ρισκάρουν ρίχνοντας στην αγορά 2-3 τραγούδια από το να χαλάσουν ένα κάρο λεφτά για ηχογραφήσεις και προώθηση, αποφεύγοντας έτσι τα πολυδάπανα albums και το πολύ-έξοδο marketing. Από την άλλη, ας μην ξεχνάμε ότι η rap είναι πλέον 30 ετών και οι περισσότεροι MCs, παραγωγοί και «παίχτες» που την ξεκίνησαν είναι κοντά στην έκτη και έβδομη δεκαετία της ζωής τους…Αφήστε δε, που οι περισσότεροι από αυτούς, «χωμένοι» πλέον βαθιά στα γρανάζια της μουσικής βιομηχανίας, έχουν χάσει εντελώς την επαφή με το street game, ζώντας σε υπερπολυτελείς βίλες με γιγάντια playrooms και ιδιωτικά γήπεδα του μπάσκετ (χωρίς να είναι κακό αυτό…) Όπως συνέβη και με τη rock στα ‘80s, όταν σε ένα μουσικό είδος οι «παίχτες» του μπαίνουν στην «μέση ηλικία» (για να μη γράψω στη «τρίτη…»), περιμένεις πλέον από τη νέα γενιά να πάρει τα ηνία, να φέρει καινούριες ιδέες και να πρωταγωνιστήσει. Από τους «παλιούς» αναμένεις να πράττουν τα «standards» και να μην ξευτιλίζονται κυκλοφορώντας ανοησίες που διαγράφουν τις όποιες λαμπρές στιγμές του παρελθόντος τους. Ε, σε αυτό ακριβώς το κρίσιμο σημείο βρίσκεται το hip-hop στις μέρες μας αλλά δεν έχει «πεθάνει»… Τουναντίον, παραμένει ακόμα το πιο «ζωντανό» και «εύστροφο» κομμάτι της σημερινής μουσικής και συνεχίζει να προσφέρει νέες ιδέες σ’ όλους τους χώρους, είτε στη dance, είτε στη rock είτε στην R&B. Ψάξτε καλύτερα λοιπόν και μη γκρινιάζετε!!!
* Billboard Black Charts: Η αγορά «ζεσταίνεται»… Σε αναμονή του «Hell: The Sequel EP» των Bad Meets Evil, που προβλέπεται να μπει απευθείας στο Νο1 του «Billboard 200» την επόμενη εβδομάδα (θα πουλήσει περίπου 150 χιλ. αντίτυπα), ο Tech N9ne από το Kansas έκανε την έκπληξη στο τεύχος του περιοδικού της 25ης Ιουνίου πουλώντας 56 χιλ. αντίτυπα του «All 6’s & 7’s» και κατακτώντας –για πρώτη φορά στη καριέρα του- την τέταρτη θέση στην λίστα των albums στις Ηνωμένες Πολιτείες. Το επίτευγμα του underground rapper μάλιστα είναι ακόμα μεγαλύτερο (είναι Νο1 στο «R&B/Hip-Hop Albums» chart) αν σκεφτούμε ότι ένα μόνο τραγούδι του («Here Comes Tecca Nina»/2004), σ’ ολόκληρη την καριέρα του, έχει καταφέρει να μπει ποτέ σε κάποιο από τα Airplay Charts του «Billboard» αφού η αθυροστομία αλλά και ο «δύσκολος» ήχος του ήταν πάντα αποτρεπτικός παράγοντας για τα ραδιοφωνικά Playlists. Στις υπόλοιπες black λίστες του περιοδικού ελάχιστα πράγματα προσφέρουν chart-συγκινήσεις αφού το «Motivation» της Kelly Rowland παρέμεινε για τέταρτη συνεχόμενη εβδομάδα στο Νο1 του «Hot R&B/Hip-Hop Songs» του «Billboard»…
* Οι House Of Pain στην Αθήνα Δεν ξέρω πραγματικά τι περιμένω να ακούσω από τους House Of Pain του 2011… Όπως στους περισσότερους, έτσι και σε εμένα, το όνομα τους είναι ταυτισμένο με το τεράστιο hit τους «Jump Around», του 1992, που έγινε σλόγκαν, χορεύτηκε και αγαπήθηκε από τους πάντες ( http://www.youtube.com/watch?v=U9Q0jPyrja0 ). Και συνεχίζει να το κάνει 20 χρόνια μετά όπως συμβαίνει και με όλα τα classics! Αν και σαν group δεν έκαναν μεγάλη δισκογραφική καριέρα, αφού κυκλοφόρησαν τρία μόλις albums («House Of Pain/1992, «Same As It Ever Was»/1994, «Truth Crushed To Earth Shall Rise Again»/1996), οι ζωντανές τους εμφανίσεις, τότε στα 90’s, διατήρησαν για χρόνια τη φήμη τους ( http://www.youtube.com/watch?v=9kBnhvnz1vM ), ενώ τα καταπληκτικά solo albums του Everlast, κυρίως το «Whitey Ford Sings The Blues» του 1998 ( http://www.youtube.com/watch?v=4z9f9Eybv4I ), πρόσθεσαν ακόμα περισσότερα credits σεβασμού στη πορεία τους… Με την ελπίδα ότι θα ακούσουμε «όλα» τα παραπάνω και πάνω απ’ όλα ότι θα διασκεδάσουμε, θα είμαι σήμερα το βράδυ στο Fuzz Live Music Club, ενώ αξίζει να σημειώσω ότι opening acts στο σημερινό event θα είναι οι Έλληνες punk-rock Funky Monkey και ο hip-hoper Ταυτισμένο Λάθος.
* «Hell: The Sequel»: Em και Royce στα «καλύτερα» τους! Για να γράψω την αλήθεια, περίμενα το ντεμπούτο των Bad Meets Evil πιο mainstream αφού τόσο το πρώτο single «Fast Lane» ( http://www.youtube.com/watch?v=rJOsjP33nF4 )όσο και το δεύτερο «Lighters» (http://www.youtube.com/watch?v=8jc8BPolPMw), το οποίο παρεμπίπτοντος μου αρέσει πολύ, είναι tracks κομμένα και ραμμένα για το mainstream ραδιόφωνο. Επιπλέον, «έχω φάει» ασυνείδητα τόση διαφήμιση στο κεφάλι από την συνεργασία Eminem και Royce Da ‘5’’9 που άκουσα όλη τη deluxe έκδοση του «Hell: The Sequel» με όχι και τόσο καλή προδιάθεση. Έπεσα όμως έξω γενικώς… Η πρώτη επίσημη συνεργασία των δύο MCs από το Detroit μετά από 11 ολόκληρα χρόνια ( http://www.youtube.com/watch?v=tiWcGMejad0 )και χωρίς να λάβω σοβαρά υπόψη μου το όλο concept (ο «Bad» είναι ο Royce και ο «Evil» είναι ο Em), που μεταξύ μας δεν «στέκει», είναι ένα αρκετά καλό album διάρκειας 45 λεπτών (η κανονική του έκδοση έχει 2 tracks λιγότερα), χωρίς τραγούδια-«γεμίσματα» και δίχως «ευκολοχώνευτα» σαμπλεράκια και φανταχτερές συνεργασίες. Αν και οι δύο rappers, των οποίων η σχέση έχει περάσει από μύρια κύματα ( http://www.youtube.com/watch?v=SWNwnMIHYB0 ), είναι μία δεκαετία μεγαλύτεροι (και βάλε) από την πρώτη τους γνωριμία, παρόλα αυτά, τόσο οι ρίμες όσο και το MCing τους παραμένουν απολαυστικά, με τον Royce να «κλέβει» περισσότερο τη παράσταση αφού ακούγεται πιο ώριμος φωνητικά και γεμάτος αυτοπεποίθηση, γνωρίζοντας ασφαλώς ότι με το EP αυτό απευθύνεται σε χιλιάδες mainstream ακροατές που δεν υπήρχε περίπτωση πριν να τον ακούσουν… Από την άλλη, ο Eminem είναι ο «κλασσικός» ταλαντούχος, αιχμηρός, προκλητικός, «ακραίος» σε κάποιος στιγμές, διασκεδαστικός rapper που γνωρίζουμε, ένας από τους κορυφαίους MCs όλων των εποχών που όμως τα τελευταία χρόνια δείχνει να χάνει λίγο σε ταχύτητες, φρέσκες ιδέες και σπιρτάδα. Το «Hell: The Sequel» μου θυμίζει στο σύνολο του ένα album που ηχογράφησαν δύο πολύ καλοί φίλοι βάζοντας σ’ αυτό τα καλύτερα των ταλέντων τους και δίνοντας περισσότερο βάση στην όσο το δυνατόν συναρπαστικότερη αφήγηση των ιστοριών τους.
Οι τελευταίες, χωρίς στην (θεματική) ουσία να είναι «σούπερ», κινούνται επί τω πλείστων σε αυτοβιογραφικά πλαίσια, ενώ περιέχουν και αρκετές αιχμηρές ατάκες για διάσημους και μη «φίλους» τους. Πάντως, στο τέλος του album δύσκολα λες ότι άκουσες το καλύτερο CD του 2011 αφού είναι φανερό ότι από εδώ «κάτι λείπει», τόσο ως προς τις μουσικές πλάτες όσο και στο επίπεδο παραγωγής (Mr. Porter, Eminem, Mr. Bangladesh, BraNu, Havoc κ.ά.). Χωρίς οι ρυθμοί να είναι «κακοί», απουσιάζει η εφευρετικότητα και τα hip-hop beats που θα σε κάνουν να «κολλήσεις». Από τα 11 tracks της deluxe έκδοσης ξεχώρισα τα δύο πρώτα singles, το πολύ αιχμηρό «The Reunion» ( http://www.youtube.com/watch?v=QS6v1Vr1vCI ), που νομίζω ότι είναι το καλύτερο track του EP που δεν ακούσετε ποτέ στο ραδιόφωνο (χαχα!), το «I’m On Everything» (http://www.youtube.com/watch?v=G_1F7ZO_xVM), με τη συμμετοχή του Mike Epps και το «A Kiss» ( http://www.youtube.com/watch?v=Ex88-e762So ) που –μεταξύ των άλλων- «συγυρίζει» και τη Lady Gaga. Συμπερασματικά, το «Hell: The Sequel» είναι ένα αρκετά καλό mini hip-hop album (EP) που σίγουρα θα βρίσκεται στα καλύτερα μου για το 2011. Παρόλα αυτά, εκτός από τα δύο singles που θα κάνουν μεγάλη επιτυχία, τα υπόλοιπα tracks απευθύνονται κυρίως στο rap ακροατήριο και δύσκολα θα περάσουν παρά έξω… Δοκιμάστε και αποφασίστε!
* LMFAO: Dance, drugs & sexy girls Ειλικρινά πείτε μου, πως μπορεί κάποιος να πάρει σοβαρά ένα group που λέγεται «Laughing My Fucking Ass Off»; Δύσκολα… Οι LMFΑO, το βάσανο κάθε DJ που προσπαθεί να προφέρει σωστά το όνομα τους, είναι ένα θεοπάλαβο electro-hop ντουέτο από τα Pacific Palisades του Los Angeles που πρώτο-γνώρισε επιτυχία τον Δεκέμβρη του 2008 με το χορευτικό «I’m In Miami Bitch» ( http://www.youtube.com/watch?v=EBRhoB5V_fA ), ένα πολύ «δυνατό» dance track που έγινε σλόγκαν και υπέστη δεκάδες remixes και διασκευές από κόσμο και κοσμάκη (η πιο γνωστή είναι του Chuckie http://www.youtube.com/watch?v=juYSqSicV_U ). Οι RedFoo και SkyBlu, θείος και ανιψιός που τους χωρίζει ηλικιακά περίπου μία δεκαετία, είναι από αυτούς που έφεραν το electro-hop στο προσκήνιο, δημιουργώντας χορευτικούς hip-rock-electronica ρυθμούς με rap ρίμες, στην πλειονότητα τους ανάλαφρες, σεξιστικές, χαβαλεδιάρικες, με λίγα λόγια αυτό που αποκαλούμε «χορευτική μουσική για ξέφρενα party» με πολύ αλκοόλ, «χόρτο» και sexy καλλονές… Αυτό ακριβώς το δελεαστικό τρίπτυχο βρίσκει την απόλυτη ταύτιση του και μάλιστα σε υπερθετικό βαθμό στο δεύτερο album τους, «Sorry For Party Rocking», που στην ευρωπαϊκή του έκδοση περιέχει 16 tracks, 5-6 από τα οποία έχουν όλα τα φόντα να συνεχίσουν τη μεγάλη επιτυχία που ξεκίνησε πριν από τρεις μήνες με το UK Νο1 «Party Rock Anthem» ( http://www.youtube.com/watch?v=KQ6zr6kCPj8 ). Όσο για τα υπόλοιπα, ξεχώρισα το δεύτερο single «Champagne Showers», με τη συμμετοχή της Natalia Kills ( http://www.youtube.com/watch?v=UA8rcLvS1BY ), το αρκετά «γηπεδικό» «Lil’ Hipster Girl» ( http://www.youtube.com/watch?v=bRWacimzAFE ) που περιέχει sample από το classic των Run DMC, «Here We Go» και το «Best Night» ( http://www.youtube.com/watch?v=u_bv28QD01w ) που θα μπορούσε άνετα να είναι επιτυχία των Black Eyed Peas αφού συμμετέχει σ’ αυτό ο Will.I.Am. Για να γράψω την αλήθεια, το «λευκό» electro-hop των LMFAO, που παρεμπιπτόντως είναι ο γιός και ο εγγονός του θρυλικού ιδρυτή της Motown Berry Gordy, δεν ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασία μου και γενικότερα είναι μακριά από τα ακούσματα του κλασσικού Ευρωπαίου αγοραστή. Προτιμήστε τα singles τους που από ότι υποψιάζομαι θα είναι αρκετά…
* Το μετέωρο βήμα του Tech N9ne Τον Tech N9ne δεν τον συμπάθησα ποτέ. Κάνει ένα «περίεργο» hardcore rap με σπιντάτα φωνητικά που κάποιες φορές δεν καταλαβαίνω τι λέει. Παρόλα αυτά, το γεγονός ότι βρίσκεται για περισσότερο από 12 χρόνια στο «παιχνίδι», έχοντας κυκλοφορήσει ήδη μια ντουζίνα albums λέει –μάλλον- πολλά… Επιπλέον, έχει ένα απίστευτα αφοσιωμένο κοινό που τον ακολουθεί σε κάθε του βήμα, ενώ και η εταιρεία του, Strange Music, είναι από τις κορυφαίες στο χώρο του underground hip-hop. Με το νέο του album, «All 6’s & 7’s», που σημειωτέων είναι το δωδέκατο στη καριέρα του, ο Tech, γεννημένος στο Kansas του Missouri, κάνει τη μεγάλη κίνηση να περάσει και στο mainstream/hip-hop ακροατήριο συνεργαζόμενος με μεγάλα ονόματα του χώρου όπως ο Lil’ Wayne και ο T-Pain στο πολύ καλό «Fuck Food» (http://www.youtube.com/watch?v=iCUULhGMKts), με τον B.o.B. στο παλαβιάρικο «Am I Psycho?» ( http://www.youtube.com/watch?v=4c1WKZ_i5Mk ), με τον Busta Rhymes στο εξαντλητικό σε ρίμες «Worldwide Choppers» ( http://www.youtube.com/watch?v=CSQUfTBcOu4 ) και με τους E-40 και Snoop Dogg στο «Pornographic» ( http://www.youtube.com/watch?v=j9qXxHeF1q0 ), που όπως και τα περισσότερα tracks του Tech πολύ δύσκολα θα περάσουν στο mainstream ραδιόφωνο εξαιτίας κυρίως της αθυροστομίας του. Παρόλα αυτά, ο rapper με την περίεργη φάτσα, κάνει παράλληλα προσπάθειες να μη ξεφύγει από τις προτιμήσεις του κοινού που τον ακολουθεί, στηριζόμενος στο ταλέντο του στο MCing και κυρίως στις ρίμες, που -πράγματι- διαβάζοντας τες στο booklet του CD καταλαβαίνει εύκολα κανείς το γιατί παραμένει τόσα χρόνια «ζωντανός» στο rap game («Said I’m a sellout cause I work with Wayne/First your brain needs work, you hurt the game», «I told my fans that—I told them this years ago. I said that Tech will never go mainstream, mainstream will go Tech»)! Συμπερασματικά, μάλλον δεν άλλαξα γνώμη για τον Tech ακούγοντας το «All 6’s & 7’s». Δεν είναι κακό το CD… Απλά από τα 18 tracks (+6 skits και intros) θα κρατούσα –με το ζόρι- τα μισά, όχι τόσο για τις ρίμες αλλά κυρίως εξαιτίας των αδιάφορων hip-hop «σκοτεινών» ρυθμών του. Δεν θέλω όμως να σας αποτρέψω να το τεστάρετε… Δική σας η επιλογή!
* «Έφυγε» ο Clarence Clemons
Ειλικρινά, με στεναχώρησε ο θάνατος του Clarence Clemons http://mysterytales.eu/stories/i643. Ένας από τους δημοφιλέστερους σαξοφωνίστες όλων των εποχών, ο «The Big Man» ( http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=K2KqRM_e71o ) όπως ήταν το παρατσούκλι του, θήτευσε σ’ όλη σχεδόν την καριέρα του δίπλα στον Bruce Springsteen και στους E Street Band και τα τραγούδια του «Boss» δεν θα ήταν ίδια χωρίς αυτόν τον καταπληκτικό ήχο του σαξοφώνου του. Προσωπικά, θα τον θυμάμαι για εκείνο to υπέροχο solo στο «Freeway Of Love» της Aretha Franklin ( http://www.youtube.com/watch?v=Ip_pjb5_fgA ) αλλά και για το single «A Friend Of Mine» ( http://www.youtube.com/watch?v=knVbfhmME1g ), δίπλα στον αγαπημένο Jackson Browne, που αποτέλεσε must σε πολλά πάρτι μας στα ‘80s. R.I.P.
Small Vibes
- «Καινούρια» Rihanna αναμένεται τον Χειμώνα παρά το γεγονός ότι η sexy star της R&B/pop συνεχίζει να βγάζει επιτυχίες από το album της «Loud» ( http://www.youtube.com/watch?v=sEhy-RXkNo0 ) που είναι ήδη πλατινένιο στις ΗΠΑ. Σύμφωνα με πληροφορίες από την εταιρεία της, 23άχρονη από τα Barbados, που τα τελευταία χρόνια κυριαρχεί στη παγκόσμια pop, ηχογραφεί ήδη καινούρια tracks για το 6ο CD της που αναμένεται λίγο πριν τις γιορτές των Χριστουγέννων.
- 1 εκατ. δολάρια ζητά από τον R. Kelly ( http://www.youtube.com/watch?v=b6rqp7kUX2Y ) ο πρώην μάνατζερ του Jeff Kwatinetz κατηγορώντας τον ότι ενώ στάθηκε δίπλα στον super star της R&B την εποχή που εκείνος κατηγορούνταν για τις γνωστές πορνογραφικές υποθέσεις, ο Kelly δεν του πλήρωσε ποτέ το 15% των συνολικών εισπράξεων από τα albums και τις τουρνέ του. Να θυμίσω ότι –μεταξύ των άλλων- ο R. Kelly θεωρείται ο Νο1 πιο επιτυχημένος R&B καλλιτέχνης των τελευταίων 25 ετών σύμφωνα με το περιοδικό «Billboard»!
- Τον -«Mr. Worldwide»- κύριο Pitbull φιλοξενεί στο εξώφυλλο του τεύχους της 25ης Ιουνίου το περιοδικό «Billboard». Ο 30άχρονος rapper από το Miami, που έχει συμβάλει τα τελευταία δύο χρόνια στην εξάπλωση του electro-hop και του dance/hip-hop όσο κανείς άλλος, βρίσκεται στο επίκεντρο της δημοσιότητας εξαιτίας της κυκλοφορίας του 6ου album της καριέρας του «Planet Pit» (βγαίνει 21/06) αλλά και της πολύ μεγάλης επιτυχίας που γνωρίζει σε Ευρώπη και Αμερική με το single «Give Me Everything». Όσοι πιστοί προσέλθετε…
- Την πρώτη τους «ζωντανή» εμφάνιση μετά από 10 ολόκληρα χρόνια θα κάνουν στις 16 Ιουλίου στο «Santos Party House» της Νέας Υόρκης οι θρυλικοί rappers Company Flow ( http://www.youtube.com/watch?v=09AYVC470MA ), ενώ λίγες ημέρες αργότερα θα εμφανιστούν και στο «I’ll Be Your Mirror Festival» του Λονδίνου (23/07) δίπλα στους Portishead.
- Ξεπέρασε εντελώς τον κίνδυνο ο Τζαμαϊκανός τραγουδιστής Sean Kingston ( http://www.youtube.com/watch?v=prmmCg5bKxA ). Ο πιτσιρικάς, που στις 29 Μαΐου παραλίγο να χάσει τη ζωή του από σοβαρό ατύχημα με jet ski στο Miami Beach (τράκαρε σε γέφυρα), είναι τις τελευταίες ώρες εκτός εντατικής και η αναπνοή του δεν υποστηρίζεται πλέον μηχανικά… Φτηνά τη γλύτωσε!
- Ένα super βιβλίο για το hip-hop και απολύτως απαραίτητο σε κάθε fan της αγαπημένης μας μουσικής κυκλοφορεί τον Σεπτέμβρη. Πρόκειται για το «Def Jam Recordings: The First 25 Years of the Last Great Record Label» των Bill Adler και Dan Charmas, στο οποίο «ξετυλίγεται» μέσα από προσωπικές μαρτυρίες και συνεντεύξεις η τρομερή ιστορία της σημαντικότερης –ίσως- εταιρείας στη μαύρη μουσική τις τρεις τελευταίες δεκαετίες ( http://www.youtube.com/watch?v=i6n6VldG8oQ ). Αναμένω με αγωνία…
- Το πόδι του έσπασε και μάλιστα σε δύσκολα σημεία ο Tyler, The creator ενώ ήταν στη σκηνή του «House Of Blues», στο Los Angeles ( http://www.youtube.com/watch?v=fk68dCUQjzE ). O rapper των Odd Future, που το τελευταίο διάστημα βρίσκεται συνεχώς στο επίκεντρο της δημοσιότητας, πιθανά να ακυρώσει όλες τις υπόλοιπες εμφανίσεις του, τουλάχιστον μέχρι τον Αύγουστο.
- Οι Jay-Z και Usher περιλαμβάνονται και φέτος στη περίφημη λίστα του περιοδικού Forbes» με τους υψηλότερα αμειβόμενους καλλιτέχνες της χρονιάς στις Ηνωμένες Πολιτείες. Πιο συγκεκριμένα, ο Usher βρίσκεται στη 12η θέση με 46 εκατ. δολάρια σε έσοδα, ενώ ο Jay-Z είναι πέντε θέσεις πιο κάτω με έσοδα 37 εκατ. δολαρίων. Στην ίδια λίστα, που επικεφαλείς είναι –με τη σειρά- οι U2, Bon Jovi και Elton John, συναντάμε στη 18η θέση τη Beyonce (35 εκατ.) και στην 25η τη Rihanna με έσοδα 29 εκατ. δολαρίων. Είναι πολλά τα έσοδα…
- Όπως όλα δείχνουν, τη δεύτερη εβδομάδα του Ιούλη η αναδομημένη Epic, παρακλάδι της Sony Music, θα έχει επικεφαλή τον Antonio «L.A.» Reid, έναν από τους ανθρώπους-«κλειδιά» της αμερικάνικης μουσικής βιομηχανίας τα τελευταία τριάντα χρόνια και βασικό υπεύθυνο για τις καριέρες των Mariah Carey, P!nk, Justin Bieber, Rihanna, Kanye West, Avril Lavigne, Toni Braxton, TLC, Usher, Ciara, OutKast, Dido και άλλων… Βέβαια για εμάς, τους black fans, ο Reid είναι ήδη στη καρδιά μας από την εποχή των Deele ( http://www.youtube.com/watch?v=ZUvaBLHnRRk )και της LaFace Records!
* FAT TAPE
Αυτά είναι τα black tracks που ακούω περισσότερο αυτή την εβδομάδα: - Frank Ocean – Novacane http://www.youtube.com/watch?v=K3L8voWDf1k - Bad Meets Evil Ft. Bruno Mars- Lighters http://www.youtube.com/watch?v=vPuQ2F7uoT8 - Sade – Love Is Found http://www.youtube.com/watch?v=v29hLQnr1fo - Jill Scott Ft. Anthony Hamilton – So In Love http://www.youtube.com/watch?v=V1OC_XmeIck - Kem Ft. Chrisette Michelle – If It’s Love http://www.youtube.com/watch?v=Rvhi5MS8K0I - T-Pain Ft. Joey Galaxy – Booty Wurk http://www.youtube.com/watch?v=hVu1-Q-tiBM - Yo Gotti Ft. Ciara – We Can Get It On http://www.youtube.com/watch?v=nmG7tuKup7M - Mik Meel Ft. Rick Ross – 2Pac Back http://www.youtube.com/watch?v=m9AV4Z6_LLY - Jamie Foxx Ft. Wiz Khalifa – Best Night Of My Life http://www.youtube.com/watch?v=xH7RXCeeBpQ - Ledisi – Pieces Of Me http://www.youtube.com/watch?v=5GuZMVDZEPs
* Comin’ up… Black Albums Να τι σημαντικό από νέες «Black» κυκλοφορίες περιμένουμε τις επόμενες εβδομάδες και μήνες:
(21/06) Blaq Poet – Blaq Poet Society Jagged Edge – The Remedy Grieves – Together Apart Pitbull – Planet Pit Potluck – Rhymes And Resin T3 (Slum Village) – 3iLLA
(28/06) Alicia Keys – Songs In A Minor (Deluxe Edition) Beyonce - 4
Big Sean – Finally Famous: The Album Curren$y – Weekend At Burnie’s Dorrough & DJ Drama – Gangsta Grillz: Silent Assassins Jill Scott – The Light Of The Sun Pete Rock/Smif ‘N Wessun – Monumental Trae The Truth – Street King Wu-Tang Clan – Legendary Weapons
(12/07) The Cool Kids' - When Fish Ride Bicycles Flo-Rida – Only One Rida (Part 2) Jon Connor – The Salvation MellowHype – Blackenedwhite
(19/07) DJ Khaled – We The Best
(26/07) Black Rob – Game Tested, Street Approved Fat Joe – tba Joss Stone – LP1 Kelly Rowland – Here I Am Young Jeezy - Thug Motivation 103
(23/08) Apathy – Honkey Kong Game – The R.E.D. Album Outerspace – My Brother’s Keeper
(29/08) Lil' Wayne - Tha Carter IV
13/09 Fabolous – Loso’s Way 2: The Rise To Power Nas – Life Is Good
20/09 J. Cole - tba
27/09 Spank Rock – Everything Is Boring…
* Περιμένω τα σχόλια, τις κριτικές, τις παρατηρήσεις, τις προτάσεις και τις ερωτήσεις σας στο email hrjv@otenet.gr ή στη σελίδα μου στο Facebook http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=548191582 (John Vaggelatos A’)…
See U next week @ Billboard-Greece Deprecated: Function strftime() is deprecated in /home/mystery/public_html/scripts/functions.php on line 373 Deprecated: Function strftime() is deprecated in /home/mystery/public_html/scripts/functions.php on line 374 Ενημέρωση: 21-06-2011 |
| ||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||
© 2011 Mystery Tales All Rights Reserved
| ↑
|